شهدا..
دفاع مقدس
این وبلاگ به شما این امکان رو میدهد تا با اتفاقاتی که در 8سال دفاع مقذس روی داده است اشنا شوید
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 8 مهر 1392 توسط محدثه دیناری نژاد
شهید آوینی  :

بهشت ارزانی عقل اندیشان
در عالم رازی هست که جز ب بهای خون فاش نمی شود




شهید همت :
پدر و مادر! من زندگي را دوست دارم, ولي نه آنقدر كه آلوده اش شوم و خويش را گم و فراموش كنم. علي وار زيستن و علي وار شهيد شدن, حسين وار زيستن و حسين وار شهيد شدن را دوست مي دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








طبقه بندی: دفاع مقدس،  ما و شهدا،  ، 
قالب وبلاگ
شهدا..
دفاع مقدس
این وبلاگ به شما این امکان رو میدهد تا با اتفاقاتی که در 8سال دفاع مقذس روی داده است اشنا شوید
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 8 مهر 1392 توسط محدثه دیناری نژاد
شهید آوینی  :

بهشت ارزانی عقل اندیشان
در عالم رازی هست که جز ب بهای خون فاش نمی شود




شهید همت :
پدر و مادر! من زندگي را دوست دارم, ولي نه آنقدر كه آلوده اش شوم و خويش را گم و فراموش كنم. علي وار زيستن و علي وار شهيد شدن, حسين وار زيستن و حسين وار شهيد شدن را دوست مي دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








طبقه بندی: دفاع مقدس،  ما و شهدا،  ، 
قالب وبلاگ